Suzuki - way of life

Servis

Časté dotazy

Kolik stojí / kde mohu sehnat/objednat náhradní díl na vozidla značky Suzuki?
Ohledně objednání, ceny a informací o náhradních dílech, prosím, kontaktujte některého z autorizovaných partnerů Suzuki.

Jak mohu aktualizovat mapy?
Dosavadní systém aktualizace navigačních podkladů je založen na fyzické výměně SD karty v SLDA jednotce. Mapové podklady pocházejí od společnosti HERE a jsou vydávány vždy jednou ročně v jarním období. SD kartu s mapovými podklady můžete zakoupit u všech autorizovaných partnerů Suzuki.

Jaká je doba dodání náhradního dílu?
Pro informaci o době dodání dílů, prosím, kontaktujte kteréhokoliv autorizovaného partnera Suzuki.

Mohu své vozidlo osadit jinými pneumatikami/ráfky než jsou uvedené ve velkém TP?
Na vozidla SUZUKI jsme schopni potvrdit pouze ty rozměry, které jsou schváleny výrobcem v homologaci daného vozu. V případě požadavku jiných rozměrů doporučujeme postupovat v souladu s doporučením ministerstva dopravy.

Mám vozidlo s obchodním označením SUZUKI, ale výrobcem je SANTANA MOTORS a potřebuji potvrdit údaje v TP. Na koho se mám obrátit?
Naše firma je akreditovaným zástupcem MAGYAR SUZUKI CORPORATION. Na vydávání potvrzení k vozidlům výrobce SANTANA MOTORS nemáme oprávnění ani podklady. V případě zájmu o potvrzení, doporučujeme obrátit se na zastoupení značky SANTANA MOTORS nebo firmu DEKRA.

Je nutná údržba Li-ion akumulátoru při odstavení vozidla v zimním období?
Pro správné fungování hybridního systému je nutné průběžné nabíjení Li-ion akumulátoru. Výrobce doporučujeme udržovat úroveň nabití akumulátoru, ve výši minimálně dvou segmentů na ukazateli sdruženého informačního přístroje, bez ohledu na využití vozidla. Pro zajištění tohoto stavu, výrobce doporučuje nejméně 1x měsíčně nechat motor vozidla nepřetržitě v běhu, alespoň po dobu 30 minut.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace