Suzuki - way of life

Pohon všech kol AllGrip, optimální řešení pro každého

Vyšší úroveň bezpečnosti, lepší ovladatelnost a rozšířené možnosti využití auta, to jsou hlavní důvody, proč si pořídit auto s pohonem všech kol. Suzuki je specialista na 4x4 a tuto technologii nabízí ve všech modelech dostupných na českém trhu. Takto ucelená nabídka nemá na trhu konkurenci.

Systém pohonu všech kol AllGrip vychází z desetiletí zkušeností. První vůz 4x4 jsme vyvinuli již v roce 1970 a od té doby techniku pohonu všech kol neustále inovujeme. Pro různé typy aut jsou vhodná různá řešení, proto existují hned tři druhy pohonu AllGrip, které jsou navržené pro maximální využitelnost v náročných povětrnostních podmínkách, na silnici nebo v terénu.

Ať už potřebujete malé auto na horské silničky, prostorný rodinný vůz, stylové SUV, či skutečný off-road, u Suzuki si vždy vyberete. Suzuki má řešení 4x4 pro každého a každou provozní situaci. I díky tomu má pohon 4x4 více než 50 % Suzuki prodaných na českém trhu.

AllGrip AUTO (modely Ignis a Swift)

Kompaktní a úsporné řešení pohonu 4x4, které posouvá možnosti malých aut na novou úroveň

Základem systému AllGrip AUTO je viskózní spojka, která v případě nutnosti automaticky plynule připojí zadní kola. Výhodou systému AllGrip AUTO jsou jeho kompaktní rozměry a nízká hmotnost. S těmito vlastnostmi je ideálním řešením pro menší modely, u nichž rozšiřuje možnosti využití v nejrůznějších podmínkách s minimálním dopadem na spotřebu paliva nebo jízdní výkony. Pro ještě všestrannější využití je v mini SUV Ignis systém AllGrip AUTO doplněný o asistent rozjezdu do kopce, asistent sjíždění svahů a stabilizační systém pro jízdu v terénu Grip Control.

AllGrip SELECT (modely Vitara a S-Cross)

Čtyři řidičem volitelné režimy

Sofistikovaný elektronicky řízený pohon všech kol AllGrip Select Vám dává možnost přepínat mezi čtyřmi jízdními režimy. (Auto, Sport, Snow, Lock). Pomocí jednoduchého ovladače na středové konzole, který kombinuje volbu otáčením a stiskem, můžete v okamžiku změnit nastavení auta tak, jak potřebujete.

Režim Auto

Ideální kompromis pro každodenní použití je zaměřený především na snížení spotřeby paliva a zvýšení bezpečnosti. Pokročilá řídicí elektronika sleduje mnoho provozních parametrů a na jejich základě preventivně připojuje zadní kola tak, aby se předešlo protočení těch předních a zlepšila se ovladatelnost v mezních situacích.

Režim Sport

Výraznější přenos hnací síly na zadní kola v zatáčkách zlepšuje ovladatelnost vozu při dynamické jízdě. Společně s častějším připojováním zadních kol se také zostří reakce na sešlápnutí plynového pedálu. V režimu Sport tak z Vašeho vozu snadno dostanete maximum výkonu i ovladatelnosti v zatáčkách.

Režim Snow

Optimální řešení pro jízdu na sněhu, ale i na nezpevněném nebo na kluzkém povrchu. Zlepšuje trakci při zrychlování a stabilizuje vůz v obtížných provozních podmínkách. Činnost všech elektronických funkcí ovlivňujících chování auta, jako je protiblokovací systém ABS nebo stabilizační systém ESP®*, se upraví tak, aby neomezovala využitelnost auta v obtížnějších provozních podmínkách.

Režim Lock

Při jízdě nízkou rychlostí v nejnáročnějších podmínkách je možné zvolit také režim Lock, který zajistí stálé pohánění všech čtyř kol hned při rozjezdu. Hodí se zejména pro vyproštění ze sněhu, bláta nebo písku, stejně jako v členitém terénu. ESP®* a další elektronické systémy jsou nastaveny tak, aby pomáhaly při rozjezdu a jízdě nízkou rychlostí. V rychlostech nad 60 km/h se režim Lock automaticky přepne do režimu Snow.

* ESP® je registrovaná ochranná známka Daimler AG.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace