Filozofie Suzuki
Kreativita je lidský dar vyvíjet produkty, které zlepšují životní podmínky a uspokojují potřeby běžných lidí. Od založení společnosti Suzuki Motor Corporation jsme vždy usilovali o poskytování produktů s tou nejvyšší hodnotou jako jednu z našich výrobních filozofií. Uvědomujeme si, že hodnota se liší podle doby, země i životního stylu. Nicméně s našimi vyspělými technologiemi a nadšením jsme plně odhodláni k výrobě takových produktů pro všechny zákazníky po celém světě.
Filozofií svého zakladatele se Suzuki Motor Corporation řídí i po sto letech své existence. Prioritou ve všech oblastech vždy byla, a i do budoucna zůstane, snaha nabídnout maximální užitnou hodnotu a výrobky důsledně zaměřené na potřeby běžných lidí.
K tomu dopomáhá i unikátní skutečnost, že dnes, po sto letech existence, kdy Suzuki vyrábí přes 3,3 milionu automobilů a 1,7 milionu motocyklů ročně, společnost stále vedou členové rodiny zakladatele Michia Suzukiho.
Jedním z našich cílů je dosáhnout uhlíkové neutrality pod heslem „Menší, méně, lehčí, kratší a čistší (Sho-Sho-Kei-Tan-Bi)“, což představuje základní kámen výroby Suzuki od jejího založení. Během příštích pěti let budeme investovat do růstu a posilovat naši manažerskou základnu, dodávat hodnotné produkty a služby a také neustále podporovat udržitelný růst a zlepšování firemní hodnoty.
I nadále budeme pečovat o značku Suzuki, kterou naši zákazníci po celém světě milují a důvěřují.
Naše poslání je vyvíjet produkty s tou nejvyšší možnou hodnotou se zaměřením na zákazníka. My i naši kolegové po celém světě budeme neustále usilovat o výrobu skutečně hodnotných produktů a služeb.
Poslání značky Suzuki:
- Vyvíjet produkty té nejvyšší hodnoty se zaměřením na zákazníka
- Tvořit osvěžující a inovativní společnost prostřednictvím týmové práce
- Usilovat o individuální dokonalost prostřednictvím neustálého zlepšování