Suzuki

Filozofie Suzuki

Kreativita je lidský dar vyvíjet produkty, které zlepšují životní podmínky a uspokojují potřeby běžných lidí. Od založení společnosti Suzuki Motor Corporation jsme vždy usilovali o poskytování produktů s tou nejvyšší hodnotou jako jednu z našich výrobních filozofií. Uvědomujeme si, že hodnota se liší podle doby, země i životního stylu. Nicméně s našimi vyspělými technologiemi a nadšením jsme plně odhodláni k výrobě takových produktů pro všechny zákazníky po celém světě.

Filozofií svého zakladatele se Suzuki Motor Corporation řídí i po sto letech své existence. Prioritou ve všech oblastech vždy byla, a i do budoucna zůstane, snaha nabídnout maximální užitnou hodnotu a výrobky důsledně zaměřené na potřeby běžných lidí. K tomu dopomáhá i unikátní skutečnost, že dnes, po sto letech existence, kdy Suzuki vyrábí přes 3,3 milionu automobilů a 1,7 milionu motocyklů ročně, společnost stále vedou členové rodiny zakladatele Michia Suzukiho.

Udržitelnost je pro Suzuki klíčovým směrem do budoucnosti. Cílem společnosti je snížit své emise CO2 do roku 2050 o 90 %. Tento cíl je součástí jedinečné firemní filozofie, známé jako „Way of Life“, která zdůrazňuje důležitost výzvy a kráčení za svými sny.

Jedním z našich cílů je dosáhnout uhlíkové neutrality pod heslem „Menší, méně, lehčí, kratší a čistší (Sho-Sho-Kei-Tan-Bi)“, což představuje základní kámen výroby Suzuki od jejího založení. Během příštích pěti let budeme investovat do růstu a posilovat naši manažerskou základnu, dodávat hodnotné produkty a služby a také neustále podporovat udržitelný růst a zlepšování firemní hodnoty. I nadále budeme pečovat o značku Suzuki, kterou naši zákazníci po celém světě milují a důvěřují.

Logo Suzuki: Příběh za symbolem „S“

Ikonické logo Suzuki se stylizovaným červeným „S“ bylo představeno v roce 1958 a od té doby zůstalo téměř nezměněno. Logo navrhl Masamichi Tezeni, univerzitní student umění, který se později proslavil svou prací na japonských vysokorychlostních vlacích šinkansen. Logo je jedinečné pro svou podobnost s tradičními japonskými tvary, včetně zakřivených střech svatyní a chrámů.

Červená barva loga symbolizuje vášeň, energii a vřelost a říká se, že představuje základní hodnoty Suzuki inovace, spolehlivost a rychlost. V průběhu let logo prošlo několika revizemi a aktualizacemi, ale základní design „S“ zůstal konstantní.

V roce 2000 Suzuki představilo nové firemní logo s trojrozměrným kovovým znakem „S“, který se používá dodnes. Logo lze vidět na vozidlech Suzuki, marketingových materiálech, oblečení a dalším zboží.

Naše poslání je vyvíjet produkty s tou nejvyšší možnou hodnotou se zaměřením na zákazníka. My i naši kolegové po celém světě budeme neustále usilovat o výrobu skutečně hodnotných produktů a služeb.

Poslání značky Suzuki:

  1. Vyvíjet produkty té nejvyšší hodnoty se zaměřením na zákazníka
  2. Tvořit osvěžující a inovativní společnost prostřednictvím týmové práce
  3. Usilovat o individuální dokonalost prostřednictvím neustálého zlepšování